Käesolevad müügitingimused reguleerivad LEMMIX OÜ, registrikood 17055548, aadress Saare maakond, Saaremaa vald, Atla küla, Tuuliku, 93322 (edaspidi Müüja) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi Klient) vahel tekkivaid õigussuhteid toodete ostmisel-müümisel lemmix.ee müügikeskkonnas (edaspidi E-pood).
Toodete hinnad eurodes ning teave kauba kohta on esitatud E-poes müüdavate toodete juurdes.
Klient tasub kauba eest pangalingi- või kaardimakse kaudu E-poes tellimust vormistades või sularahas kättesaamisel.
TELLIMUSE VORMISTAMINE
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Klient sisestab oma kasutajaandmed ja valib kauba kätte saamise viisi. Juhul kui Klient vajutab “Esita tellimus”, kinnitab ta müügi-, privaatsus- ja tarnetingimustega nõustumist.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klient esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
E-poel on õigus taganeda müügilepingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind E-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Kaubatuurile saab tellimusi esitada eelneva päeva kella 17:00ni. Hiljem vormistatud tellimused lähevad täitmisele järgmisel võimalikul kaubaringil, kui ei ole kokku lepitud teisti.
KOHALETOIMETAMINE
Kauba kättesaamine toimub Müüja kaubatuuri kaudu. Klient valib ostu vormistades kaubatuuri peatuse, kuhu ja millal ta kaubale järgi tuleb. Iga kaubaringi peatus on kuni 10 minutit pikk ning jättes pakile järgi tulemata liigub see tagasi lattu ning seda säilitatakse laos kuni 14 päeva.
Kauba saatmiskulud kaubatuuri formaadis kannab Müüja.
TARBIJA TAGANEMISÕIGUS
Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti E-poest ostetud toodete puhul 14-päevane taganemisõigus kuna tegemist on kaubaga, mis rikneb või vananeb kiiresti või külmutatud kaubaga ning mida E-poel ei ole võimalik hiljem uuesti müüki panna.
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Juhul, kui E-pood oma kohustusi rikub, on Kliendil õigus kasutada võlaõigusseaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid, sh õigus nõuda E-poelt kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
Klient saab esitada oma pretensiooni e-posti teel aadressil info@lemmix.ee
Pretensioonis tuleb märkida Kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument, pood vastab tarbija esitatud pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul pretensiooni saamisest.
Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, asendab E-pood puudusega kauba.
Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab E-pood Kliendile kõik müügilepinguga seoses Kliendi poolt makstud tasud.
Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile, ega kahjude eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest